Proudly Made In the USA!
Όταν η Σύγχρονη τεχνολογία συναντά τους τεχνίτες της παλιάς σχολής …
Οι μηχανισμοί Avet έχουν θέσει νέα πρότυπα στον σχεδιασμό, στην ποιότητα και στην αποτελεσματικότητα από την ημέρα που παρουσιάστηκαν, σχεδόν πριν από μία δεκαετία.
Συνεχίζουν να καθορίζουν νέα σημεία αναφοράς με καινοτομίες που παρουσιάζονται για πρώτη φορά όπως μηχανισμούς Casting 2-ταχυτήτων με Lever Drag, ρυθμιζόμενο μαγνητικό φρένο Anti-backlash στη σειρά M.C Cast.
Επίσης η σειρά Raptor με σχεδόν το διπλάσια φρένα, από τα ήδη πάρα πολύ δυνατά, των απλών Avet.
ανεβάζει και πάλι τον πήχη για όλους τους μηχανισμούς υψηλής απόδοσης.
Η σειρά μηχανισμών EX Big Game, είναι πάντα η επιλογή για σοβαρή ερασιτεχνική αλιεία ανοικτής θαλάσσης και για ψαράδες σε μεγάλα τουρνουά σε παγκόσμια κλίμακα, λόγω της αντοχής τους, των αποδεδειγμένων επιδόσεών τους και της απαράμιλλης δύναμης τους.
Όλοι οι μηχανισμοί Avet διαθέτουν υλικά επεξεργασμένα με μηχανήματα υψηλής ακριβείας στις ΗΠΑ.
Το υψηλής ποιότητας μασίφ marine grade (θαλάσσης) αλουμίνιο 6061-T6, και τα μέρη με ανοξείδωτο χάλυβα, δίνουν απίστευτη μηχανική δύναμη και πολύ μεγάλη αντοχή στη διάβρωση.
Όλα τα εξαρτήματα αλουμινίου είναι ανοδιωμένα σε βάθος για την ανώτατη αντοχή στη διάβρωση και στα γδαρσίματα.
Οι μηχανισμοί Avet είναι σχεδιασμένοι για εύκολη αποσυναρμολόγηση συντήρησης, χωρίς μικρά ελατήρια ή μικρά κομμάτια που εξαφανίζονται.
Τα Υπερμεγέθη Carbon φρένα (Avedrag Dry Drag System), μας δίνουν το …… κάτι μοναδικό!
ΜΟΝΟ στους μηχανισμούς Avet υπάρχει εξαιρετικά μαλακό, ισχυρό και με μεγάλη ακρίβεια στην ρύθμιση φρένο με ταυτόχρονο Free-Spool σε ρύθμιση Full-Drag.
Οκτώ εξαιρετικής ακριβείας από ανοξείδωτο ατσάλι ρουλεμάν δίνουν απίστευτη ομαλότητα και προοδευτικότητα στα φρένα με ταυτόχρονο Free-Spool.
AVET M.C. CAST ANTI-BACKLASH / CAST CONTROL
Το επαναστατικό M.C. Cast (Magic Cast), είναι σύστημα ελέγχου του backlash, (υπερπεριστρφές της μπομπίνας) κατά την βολή για την ρίψη του τεχνητού ή νωπού δολώματος μας. Είναι μαγνητικό μικροφρένο με μικρορύθμιση της αντίστασης του.
Είναι διαθέσιμο ως προαιρετική επιλογή για όλους τους 1-ταχυτους και 2-ταχυτήτων μηχανισμούς, από τούς SX μέχρι τούς HX, και είναι standard για τούς Raptor (εξαιρουμένων των HXW Raptor).
Από το ελαφρύτερο μέχρι το βαρύτερο δόλωμα, το MC.Cast Control System είναι απλό στη χρήση, ακόμη και αν δεν έχετε ξαναρίξει με μηχανισμό οριζοντίου τυμπάνου (conventional). Απλά τοποθετήστε τον αντίχειρά σας στην μπομπίνα, σηκώστε το καλάμι και ρίξτε σηκώνοντας τον αντίχειρα! Θα πρέπει μόνο να τοποθετήστε τον αντίχειρά σας στην μπομπίνα πάλι, εάν το δόλωμα βυθίζεται στο νερό.
AVET ΣΕΙΡΑ RAPTOR
Η νέα σειρά μηχανισμών Avet Raptor, με κορυφαία τεχνολογία, είναι ότι καλύτερο υπάρχει αυτή την στιγμή σε μηχανισμούς οριζοντίου τυμπάνου (conventional).
Ο ρόλος τους είναι να μπορούν να φέρνουν με ασφάλεια πολύ μεγάλα ψάρια σε σχέση με το εξαιρετικά μικρό τους μέγεθος.
Σχεδιασμένα για χρήση με λεπτά και δυνατά superbraid νήματα που υπάρχουν σήμερα, είναι πλέον δυνατόν να στοχεύουν σε πολύ μεγάλα είδη ψαριών με μηχανισμούς στο μισό του μεγέθους και του βάρους σε σύγκριση με έναν συνηθισμένο.
Τα Avet Raptor είναι standard 2-ταχυτήτων και έχουν επίσης standard το επαναστατικό M.C. Cast (Magic Cast) μαγνητικό μικροφρένο.
Διαθέτουν επίσης ένα διακριτικό κουμπί που πρέπει να πατηθεί για να περάσει από την θέση Strike στην θέση Full-Strike ώστε να μην γίνει αυτό κατά λάθος.
Με το πατενταρισμένο DUAL Direct Drive Full Surface συστημα, η σειρά Raptor εχει σχεδόν τα διπλάσια φρένα, από τα ήδη πάρα πολύ δυνατά, των normal Avet.
Ένας μηχανισμός Raptor μπορεί να σταματήσει όλα τα ψάρια, αλλά είναι ταυτόχρονα τόσο μικρός και ελαφρύς για να μπορεί να πετάξει τα δολώματα μας. Αν βρείτε ένα ψάρι πολύ μεγάλο για έναν Raptor, τότε μάλλον αυτό το ψάρι δεν θα το θέλετε κοντά στο σκάφος σας!
Τα Raptor επίσης, είναι βελτιωμένα σε χωρητικότητα, από την ήδη μεγάλη των normal Avet.
ΧΡΗΣΗ ΝΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ (από την AVET)
Η χρήση των πολυπλεξιδικών νημάτων έχει αποκτήσει μεγάλη δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια για πολλούς λόγους.
Η πολύ μικρή διάμετρος τους σε αντιστοιχία με ίδιας αντοχής πετονιάς, ισοδυναμεί με μεγαλύτερη χωρητικότητα.
Μπορούμε να χρησιμοποιούμε μικρότερους και ελαφρύτερους μηχανισμούς.
Μικρότερη αντίσταση στο νερό, ώστε τα δολώματα μας να μην είναι μακριά από το σκάφος, ειδικά σε ψαρέματα βυθού.
Μηδενική ελαστικότητα που αυξάνει την ευαισθησία, ειδικά σε ψαρέματα βυθού.
Η αντοχή στη φθορά, στην υπεριώδη ακτινοβολία, στο σάπισμα, τα καθιστά πολύ οικονομικά μακροπρόθεσμα, γιατί μπορεί να διαρκέσει το ψάρεμα τους πιο πολύ.
Για τους περισσότερους ψαράδες, τα πλεονεκτήματα τους υπερβαίνουν κατά πολύ τα μειονεκτήματα τους. Τα μειονεκτήματα αυτά, ωστόσο, είναι εύκολο να διορθωθούν.
1. Γλίστρημα νήματος στον άξονα του μηχανισμού
Στα πολύ δυνατά φρένα έχει την τάση απροσδόκητου γλιστρήματος στον άξονα του μηχανισμού. Να γιατί:
Τα πολυπλεξιδικά νήματα δεν έχουν ελαστικότητα σαν τις πετονιάς και έτσι δεν μπορούν να σφίξουν στον άξονα. Οι πετονιές μάλιστα, όπως τυλίγονται πάνω στην μπομπίνα, ακόμα και με μικρή δύναμη, πολλαπλασιάζουν την δύναμη αυτή με κάθε περιστροφή, και μπορούν να δημιουργήσουν μια απίστευτη πίεση. Για παράδειγμα, εάν εφαρμοστεί στο τύλιγμα δύναμη 1lb, μετά από 5000 περιστροφές η δύναμη αυτή θα έχει γίνει πίεση 5000lbs, στον άξονα και στα τοιχώματα της μπομπίνας.
Αυτός είναι ο λόγος που οι μπομπίνες από γραφίτη και πλαστικό, συχνά σπάνε ή παραμορφώνονται και αυτός είναι ο λόγος που οι πετονιές δεν πρόκειται ποτέ να γλιστρήσουν.
Διαφορετικά υλικά, επίσης, αντιδρούν διαφορετικά στην διαστολή και στην συστολή με τις μεταβολές της θερμοκρασίας. Το αλουμίνιο της μπομπίνας, διαστέλλεται με την ζέστη και συστέλλεται με το κρύο. Το νήμα όμως, δεν επηρεάζεται τόσο πολύ από την θερμοκρασία και δεν ακολουθεί την διαστολή ή την συστολή της μπομπίνας.
Αντίθετα, το νήμα μπορεί να φουσκώσει όταν βραχεί και μπορεί να μαζέψει όταν στεγνώσει.
Με αυτόν τον τρόπο, το νήμα είναι εντάξει στον μηχανισμό στην θερμοκρασία δωματίου ενός σπιτιού ή καταστήματος αλλά στις πραγματικές συνθήκες αλιείας θα μπορούσε να έχει πολύ πιο κρύο ή ζέστη. Έτσι αν η μπομπίνα μεγαλώνει ή μικραίνει λίγο με τις διαφορές θερμοκρασίας, και το νήμα παραμένει το ίδιο, τότε το γλίστρημα είναι σχεδόν βέβαιο. Αυτό ισχύει για κάθε τροχό με αλουμινένια ή μεταλλική μπομπίνα.
Εδώ στην Avet, βλέπουμε έναν αυξανόμενο όγκο κλήσεων, μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και μηχανισμούς που έχουν σταλεί για υποτιθέμενα προβλήματα φρένων, μεταξύ των οποίων:
- Το φρένο δεν αλλάζει με μετακίνηση του μοχλού.
- Το φρένο ξαφνικά αλλάζει ή αλλάζει η προρύθμισή του.
- Το φρένο πέφτει ξαφνικά καθώς αδειάζει το νήμα με ένα ψάρι που παίρνει γρήγορα.
- Η μπομπίνα δεν θα είναι ελεύθερη όταν ο μοχλός πάει στην θέση free-spool. (Αυτό συμβαίνει γιατί ο ψαράς, προσπαθεί να αυξήσει το φρένο, αφού ο μηχανισμός δεν φρενάρει λόγω γλιστρήματος, πέρα από το σωστό.)
Το γλίστρημα, είναι ένα πολύ κοινό θέμα και έχει αποδειχθεί ξανά και ξανά, και οι ψαράδες που το βλέπουν με τα μάτια τους, μένουν έκπληκτοι.
Τυλίγουμε μερικά στρώματα ταινία γύρω από τον άξονα του μηχανισμού, πριν να γεμίσουμε με νήμα. Αυτό αποτρέπει το γλίστρημα του νήματος πάνω στον άξονα.
Μια μικρή ποσότητα πετονιάς κάτω από το νήμα, ΔΕΝ ΘΑ εξαλείψει το γλίστρημα ενώ μια μεγαλύτερη ποσότητα το καταφέρνει !
Η μέθοδος με την ταινία έχει αποδειχθεί ξανά και ξανά ότι είναι η πιο απλή και αποτελεσματική λύση.
2. Σφήνωμα του νήματος μέσα στις σπείρες του, όταν ασκείται δυνατό φρένο.
Είναι πολύ σημαντικό να τυλίγουμε το νήμα όσο πιο σφιχτά γίνεται πάνω στην μπομπίνα. Εάν έχουμε τυλίξει χαλαρά, τότε το νήμα θα χώνεται μέσα στις σπείρες μόλις ασκήσουμε φρένο. Σε αυτήν την κατάσταση, θα νιώσετε ακανόνιστες και σπασμωδικές από την τριβή, κινήσεις του μηχανισμού, καθώς το νήμα θα τραβιέται από διάφορα στρώματα βαθιά μέσα στο καρούλι. Για να έχει τυλιχτεί σωστά το νήμα θα πρέπει να είναι σκληρό στην αφή. Θα πρέπει με πίεση από τον αντίχειρά μας, να μην πατιέται.